G M A T استعداد و آمادگی تحصیلی

استعداد و آمادگی تحصیلی - آزمون ها

G M A T استعداد و آمادگی تحصیلی

استعداد و آمادگی تحصیلی - آزمون ها

توصیه‌هایی برای تقویت مهارت مطالعه و درک مطلب

 هدف مطالعه
هدف مطالعه ارتباط دادن مطالب جدید با مطالبی است که از قبل می دانید، اگر راجع به موضوع پیش زمینه ای نداشته باشید و بخواهید آن را در ذهن خود جای دهید، مثل این است که بخواهید آب را در دستان خود نگه دارید. می بینید که این کار غیر ممکن است و به زودی مطالب از ذهن شما خارج می شود.

ادامه مطلب ...

شرایط مطالعه بهتر

«بکارگیری شرایط مطالعه یعنی بهره‌وری بیشتر از مطالعه»
شرایط مطالعه ، مواردی هستند که با دانستن ، بکارگیری و یا فراهم نمودن آنها ، می توان مطالعه ای مفیدتر و با بازدهی بالاتر داشت . در واقع این شرایط به شما یاد می دهند چگونه از زمانهای مطالعه ، بهره‌وری بالاتری داشته باشید . به شما می آموزند قبل از شروع مطالعه چه اصولی را به کار گیرید ، در حین مطالعه چه مواردی را فراهم سازید و چگونه به اهداف مطالعاتی خود برسید.

ادامه مطلب ...

تست هوش استخدامی ۱

از آزمون های هوش استخدامی

ادامه مطلب ...

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ارشد

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1392 و هیجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور

 
سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1392 و هیجدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور می رساند که ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1392 از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 9/8/91 (نهم آبان ماه 1391) به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا ساعت 24 روز سه شنبه 16/8/91 (شانزدهم آبان ماه 91) پایان می‌پذیرد.
دفترچه راهنمای شرکت در آزمون از روز شنبه 6/8/91 بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و اطلاعیه این سازمان در خصوص شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام از داوطلبان در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه 1/8/91 منتشر و همزمان نیز بر روی سایت سازمان قرار داده می‌‌شود.
ضمناً به اطلاع می رساند که آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی (دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1392
در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه 18، پنج‌شنبه19 و جمعه 20 بهمن ماه 1391 برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور