G M A T استعداد و آمادگی تحصیلی

استعداد و آمادگی تحصیلی - آزمون ها

G M A T استعداد و آمادگی تحصیلی

استعداد و آمادگی تحصیلی - آزمون ها

تغییر زمان دومین کنکور دکتری

تغییر زمان دومین کنکور دکتری


تغییر زمان دومین کنکور دکتری







قائم مقام سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تازه ترین اخبار درباره آزمون
یمه متمرکز دکتری گفت: نتایج نهایی اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 90 در
نیمه دوم شهریورماه اعلام می شود و زمان دومین آزمون دکتری در سال 90 نیز
تغییر کرد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: نتیجه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 90 که فروردین ماه سال 90 برگزار شده است، به زودی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون نیمه متمرکز دکتری در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.

خدایی درباره برگزاری دومین آزمون نیمه متمرکز دکتری در سال 90 گفت: آزمون دوم برای پذیرش در سال 91 برگزار خواهد شد و با توجه به ابلاغ شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تخصصی تر شدن منابع آزمون تصمیم گرفته شد که زمان آزمون تغییر کند.

وی یادآور شد: پیشنهاد سازمان سنجش و وزارت علوم این است که با توجه به تخصصی تر شدن منابع آزمون و به طول انجامیدن فرآیند طراحی سئوال، دومین آزمون نیمه متمرکز دکتری به جای آذرماه در دی ماه سال 90 برگزار شود.

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: در حال حاضر تلاش این است که برای مواد آزمون به جمع بندی کامل برسیم چرا که هم همکاران تخصصی در سازمان سنجش و هم شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم با جلسات فشرده سعی در تهیه مواد آزمون به صورت تخصصی تر دارند.

وی گفت: آزمون سوم نیز به همین ترتیب در اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت سال 91 برگزار خواهد شد و در واقع پذیرش دانشجوی دکتری برای سال 91 از طریق آزمون های دی ماه 90 و یا فروردین 91 صورت می گیرد و داوطلبان دو بار فرصت آزمون دارند.

به گزارش مهر، اولین آزمون نیمه متمرکز دکتری (Ph.D) سال 1390 پنجشنبه 25 فروردین در 32 شهر ایران و 61 حوزه امتحانی با رقابت 130 هزار و 900 نفر در 9 گروه و 107 کد رشته برگزار شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد